Najczęściej zadawane pytania
Czy zawsze otrzymam pieniądze za swoje odszkodowanie?
Zawsze, jeżeli algorytm uzna, że istnieją przesłanki do odszkodowania i zakwalifikuje je do prawnych. Może wystąpić sytuacja, że algorytm nie zakwalifikuje płatności za odszkodowanie ze względu na brak przesłanek prawnych.
Dlaczego mam korzystać z PaymentSystems, a nie z innych możliwości dochodzenia odszkodowania za opóźniony lot?
Ty dokonujesz wyboru. PaymentSystems daje Ci pieniądze "tu i teraz" (w 3 dni od zgłoszenia). Wszystko załatwiasz on line w ciągu paru minut.
Czym różni się działanie PaymentSystems od usługi dochodzenia odszkodowania od linii lotniczej, które można znaleźć szybko w Internecie?
PaymentSystems wypłaca środki za odszkodowanie w ciągu 3 dni, a firmy odszkodowawcze pośredniczą w dochodzeniu roszczenia - odszkodowania od linii lotniczych - piszą pisma, wnoszą sprawy do sądów. PaymentSystems płaci "od ręki", firmy odszkodowawcze prowadzą długotrwałe postępowania.
Czy mogę otrzymać pieniądze za odszkodowanie dla całej rodziny?
Tak, jeżeli cała rodzina podróżowała - osoba pełnoletnia zakłada swój profil i z niego występuje o zapłatę. Osoba niepełnoletnia jest rejestrowana w profilu rodzica. Rodzic załącza jej dane osobowe oraz jej dokumenty pokładowe. Dodatkowo konieczne jest załączenie kopii świadectwa urodzenia dziecka
Czy muszę osobiście pisać jakieś pisma do linii lotniczych by uzyskać odszkodowanie?
Nie, my jesteśmy za Pana/Pani zgodą stroną w negocjacjach. Pan/Pani otrzymuje zapłatę i na tym koniec.
Czy przy całym procesie będzie potrzebna moja obecność?
Nie, wszystko odbywa się za pośrednictwem tej aplikacji.
Czy ponoszę jakieś koszty związane z odszkodowaniem np. na prawnika?
Nie, Pan/Pani tylko wypełnia nasz formularz, akceptuje umowę i otrzymuje wyliczoną kwotę na swoje konto.
Czy otrzymam całą należną mi kwotę?
Otrzyma Pan/Pani zapłatę za odszkodowanie nie większe niż 600 Euro, zgodnie z warunkami umowy i przepisami prawa.
Jaki procent za usługę otrzymujecie?
To my płacimy za Pana/Pani odszkodowanie za opóźniony lot, zgodnie z umową.
Czy otrzymam zapłatę w Euro czy w złotówkach?
W złotówkach, po przeliczeniu aktualnego kursu walutowego.
Czy jeżeli odwołali mi lot na kilka dni przed wylotem to należy mi się odszkodowanie?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jeśli zostałeś poinformowany o odwołaniu lotu przynajmniej 14 dni przed wylotem, nie przysługuje Ci odszkodowanie. Możesz mieć jednak prawo do odszkodowania, jeżeli linia lotnicza odwołała lot mniej niż 14 dni przed planowaną datą wylotu i dotarłeś do miejsca docelowego ponad 4 godziny później, niż przewidywany czas przylotu. Odszkodowanie przysługuje Ci również, gdy linia lotnicza powiadomiła Cię o odwołanym locie mniej niż 7 dni przed wylotem i dotarłeś do miejsca docelowego ponad 2 godziny później niż przewidywany czas przylotu.
Dlaczego mam wybrać właśnie Was?
Jesteśmy jedyną na rynku firmą, która płaci za odszkodowanie z opóźniony lot w ciągu trzech dni. Tylko u nas ma Pan/Pani pieniądze na koncie w tak krótkim czasie.
Czy muszę zapłacić podatek od uzyskanej rekompensaty?
Pasażerowie powinni rozliczyć się z otrzymanej kwoty w swoim zeznaniu PIT 36/PIT 37